annalampinen

Alla inlägg under juli 2010

Av Lampinen - 26 juli 2010 11:45

chacha !

det blev ett kort inlägg igår så nu får ni ett litet längre.

Idag ska jag vara md bästaste My ! Det var evigheter sedan jag va md henne ! (L)

Jusst  nu sitter jag och läser kameleontpojken -.- för jag har ganska tråkikg '

den hanlar om typ Moa som rymmer från sitt forterhem och följer med en cirkus som typ ska åka till nån stad för att vara med i nån tävling elr nåt -.- på väger hälsar hon på sin mamma på ett psykhem och en gubbe förföljer henne.....

ja den låter sämst men det e faktist bra ! Den e skriven av Bengt-Erik Engholm..... Den ser ut såhär ....

 

  

Av Lampinen - 25 juli 2010 21:48

Hej ! nu kommer ett kort inlägg ! Nu har man varit i stockholm och hos farfar ! det har vaare grymtkul ! men nu sitter man hämma igen och har ingenting och göra -.-

ska kanske va md bästaste my imrn och annars så har man nte vare så social på sistone .... Hejdå !   

 

det blir en gammal bild sen ett läger förra året som jag nu redigerat   

  

 

Av Lampinen - 10 juli 2010 21:52

Hallååå  !

 

Idag kom mina kusiner ! Inte bra ! jag har 7 och 5 är här ! (inte bra)

Och sen skulle jag gå på Eclipse ! Den ägde ! (L)  Jag stör mej på vissa delar av filmen men annars kan den få bra betyg     

Ehm .... ska dra te Sthlm på tisdag och sen får man väl ha tråkigt tills dårå eller.... man får hoppas på ett under som fixar allt

Har inte hunnit lägga över bilderna tilla datorn än men det kommer gamla bilder iaf :)

 

 

  

 

 

  

efterblivna bilder men ....

 

imorgon blir man kanske medtvingad till södraberget för att gå stigar md kusinerna..

inte så uppskattande -.-

 

chacha !

Av Lampinen - 7 juli 2010 23:29

sha !

Idag har man vare md my, vi var på gatufesten på dan för my skulle te sin stuga sen...

Jag har varit hos mormor lördag till tisdag och där tog man lite bilder ;p

 

Hahah ! dom e nog inte så seriösa och så men ....

 

 

 

 

  

 

  


 

 

  

oredigerad bild -.- 

Linus får hoppa in oxå   

 

Imorgon ska man på gatufesten igen och sen blir det väll att tråka tills på lördag när jag ska se eclipse ! (L) hoppas att den e bra som alla säger.... eller det måste den vara !

 

 

 

 

 

 

Av Lampinen - 2 juli 2010 12:03

Hellu !

Idag ska man vara md My och Freja,  vi ska vara hos mejj och sen vet man ju inte om vi går te nån av dom. imorgon åker jag te mormor tills på tisdag,    men det ska ju bli 28 grader varmt här imorgon så det e inte så kul att jag åker bort då   

På onsdag ska jag på gatufesten och kanske va md My där... eller jag hoppas det iallafall. man får hoppas att det blir bra väder och inte regn.

Jusst nu är det 30.2 grader i solen och 22 i skuggan, idag hade det vare skönt att bada    men jag dampar nog vid datorn ett tag till tror jag,

 

  

 

 

Av Lampinen - 1 juli 2010 23:28

Hellooo !

 

Idag har jag vare med bästaste My på birsta ! (L)

Jag köpte enkofta på gina tricot för 249 kr   

Sen gick vi runt och kollade på olika afärer....  My köpte ett par as snygga skor på Stadium , vill oxå ha sånna !!

Sen när vi åkte hem åkte vi te my för jag skulle hämta min cyckel som jag inte kunde cyckla hem igår pga av att det regnde så mke ...

men vi hämtade den och gick te mejj, där satt vi vid datorn ett tag innan Elin,Julia och Alicia kom.. då gick vi ut och var med dom, sen skulle my hem och då var jag med Elin,Julia och Alicia. Vi var inne hos Alicia innan vi gick ut till lekparken och satt där.

 

 

 

Hahah ! vi hae askul idag men sen var jag tvungen att gå in... och nu sitter jag här och ska väll snart gö nåt annat...

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs / följ / komentera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Omröstning

Vad är bäst ?
 Drama
 Kärlek
 Komedi
 Action
 Skräck
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards