annalampinen

Alla inlägg under november 2010

Av Lampinen - 18 november 2010 19:39

Hej !


Ja jag vet jag har inte bloggat på länge men nu ska jag iallafall skriva ett inlägg ,

Idag var jag på skolan , på idrotten hade vi dans och ja de var inte precis det roligaste man gjort men det var galen så alla typ skrattade och hade hyfsat roligt , jag slutade vid halv fyra och då var bussen sen , men sen när jag kom hem hade mamma gjort en kladdkaka som jag fortsatte att dekorera , hehe det kanske blev liiite för mycket men den blev ok , jag kan säga att jag har gjort godare men jag har även gjort sämre .... Oj justja Grattis mamma på födelsedagen !!

På lördag ska jag på bodaborg med MOF avslutningen och på söndag blire Harry Potter och dödsrelikerna !! (Y)  YEÄÄÄ !! äntligen så får man se den !! Fan har längtat sen 6:an kom ut och innan !! ,

Men nu sitter jag här och väntar på att klocka ska bli 20.00 för då börjar ett program där man får se dom borttagna scenerna från harry potter !! :D


Hejdå


  

Presentation


Läs / följ / komentera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vad är bäst ?
 Drama
 Kärlek
 Komedi
 Action
 Skräck
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards