annalampinen

Alla inlägg under mars 2011

Av Lampinen - 18 mars 2011 12:46

sitter i datasalen jusst nu och har inget att göraaa !!

 

ikväll så ska jag och william ha nån typ av scräckmaraton och vi ska typ hyra några filmer , en av dom är iaf 'case 39 '

har sett den men jag gilla den faktiskt lite .

 

Av Lampinen - 14 mars 2011 18:25

idag började skolan igen -.-'


efter var jag med mira, william , molly och linnea ,

vi va först på McDonken , oc sen så gick vi typ runt och dampade lite överallt , sen gick vi till china market och efter det gick vi till hemmakväll och stälde lite skräckfilmer och american pie osv bland småbarns filmerna ,

sen så typ , snackade molly om nåt och gjorde mej SKIT kissnödig !! ,

och idag på svenskan så typ skulle ms.forsgren ta miras mobil när mira inte ens hade gjort nåt så då började dom tjafsa och jävlar va mira ägde ms.forsgren !!

och sen sa mira nåt där jag och gustav bara hörde te sista två orden så vi börja asgarva osv, älskarrej mira , du vat hur du får personer att skatta , du gjorde just min dag , igen (L)

haha , älskarrej gumman ,


         


de sista bilerna blev inte Såå bra för det var lite svårt på en körande skoter, men mamma kör inte lika fort som pappa iaf och jag lyckade med mer än 200 kort men typ några var riktigt jävla suddiga ......



mira, william , bio i helgen ?

Presentation


Läs / följ / komentera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vad är bäst ?
 Drama
 Kärlek
 Komedi
 Action
 Skräck
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards