annalampinen

Alla inlägg under februari 2011

Av Lampinen - 22 februari 2011 20:33

spanska är nog fan det tråkigaste att plugga till nånsin ! utom matte och science .

men men , min spanska bok heteeeer ,,,, COLORES 6 -.-' fattar ingenting och den boken har nog aldrig hört talas om översättning av ord -

har även matteläxa till imrn , och matteprov , och spanska prov på torsdag och engelska glosor på fredag, ingen duktig vecka men vi får köpa glass på skolan imrn !! :D (Y)


tackar mira för en askulig helg , haha skrattade mycket ,, haha vibrerande trosor ! om ni undrar så e de från filmen the uggly truth , den e bra ,, men men , mira tkr jag e taskig mot min lillasyster men det tkr inte jag ,



  

Av Lampinen - 17 februari 2011 21:01

aa tro jag har fått in bilderna på datorn nu ;)


    


haha aa , ni får dom jusst nu ;) och ja mira prata i telefonen och miass fishface !! :O

Av Lampinen - 17 februari 2011 20:43

idag har jag vare md jennifer , mira och william hemma , haha vi satt och kollade på trailers från skräckfilmer ;) haha , nä men vi tog kort osv.... mira ja GANSKA osocial och pratade i telefon 24/7 -.-'

skulle egentligen städa men jag palla nte och nu ser det ännu värre ut (Y)

nä men ni kommer få några bilder osv...

fick en ful bild på mej av jennifer som jag ville ha men nu ångrar jag mej ;)

men ni får den sen när jag faktiskt har laddat över den :'(


Av Lampinen - 16 februari 2011 19:24

hej , hejdå , hej igen -.-'


idag så hade jag skittråkigt, failade säker på omprovet fick en 10 av william som jag nte ville ha !? asså vem vil inte ha pengar , jag tydligen men a.... asså jag tycker jag fan ha vare astaskig typ de senaste 3 veckorna -.' så ... a


idag va jag md mira och vi mätte min mage , ha ha ,... nä men jag känner mig som en tjock köttbulle asså jag menar 63 cm ?! för i H***vete !! och mira ba


-nä du e nte tjock

-hål käften

-håll käften själv ditt pulver

-meh ;o taskigt , mira jag ville se den dära filmen vi inte såg klart

-asså anna dit pulver vi har sett många

-ja men dendära konstiga tjejen som e ful

-men anna den suger

-javet men ändå !


haha sluta att vi såg den , mira typ halvsov och jag satt och åt godiis ! (Y)

haha nä men men ,



vilka ska på polar ? ska dit md mira och sen ska hon slagga hos mej ;)(Y)



     


och ja spegeln va smutsig ...

Av Lampinen - 13 februari 2011 14:55

Hej ,


har inget att göra , träning senare ,, bdb dampar så där kan man nte logga in , elr asså blev utloggad och sen kunde jag inte logga in pga av nåt fel...... HAHA !! kom in nu ! (Y)

nää men asså idag har jag typ inte gjort nåt , skulle på birsta men palla inte följa med , sååååååå..... eh hehe ...... eum ... a men vi säger så... o.O 


imrn ska jag va md mira ,,, ska snart tretånga håret,,, tro jag iaf,, ska äta kyckling *stavning* till middag .... 


köpte en ny film igår , walk the line , den e grymt bra (Y) trailern e inte bra men jag älskar filmen ,

den handlar väll om johnny cash liv .... ehm... a ,,


e astrött för jag typ vakna astidigt ,

asså kan kmr inte på så mke mer men a ,


   


aa nu fick den bli sne för jag palla nte vända den ;)  


                                                  
                     

Av Lampinen - 10 februari 2011 19:00

hej ,


på inte ens 2 månader har hur jävla mke som helst hänt....

men men , igår så var det brandövning på skolan och brandkåren kom ;s det va liite konstigt men det va ändå bra för vi såg e skitfilm på SOn

är ledig imrn , ska på min tränares begravning ,,,,

william gjorde illa handleden idag så (y) det var ju jätteduktigt , men iaf så stack vi på sjukhuset efter skolan , och william och jag har bestämt att vi ska ha harry potter marathon innan sista filmen kommer ut ,, ;D


men iaf så dampar jag en låt !!! asså fan love it ! ! :} 



tackar andreas för ett gott skratt  :D

Av Lampinen - 8 februari 2011 20:44


hej ,


ett bra tips , bli aldrig tränare för en mellangrupp när det vara blir tjafs hit och dit samtidigt som man måste påminna dom att hålla avstånd så dom inte åker på varran !! ;o


men aja , mira va sjuk idag ;o ehm..... vi slutade efter lunch , åkte ner på stan , tog 4 skulle hem , ångrade mej och klev av vid sjukhuset och tog bussen tbx , träffa william och jack på navet , tog 3 md dom till hangloose , hade tråkigt där , fick ett klistermärke ..... gick md dom på stan ett tag , tog 4 hem , frös fan sönder om fötterna ,, gjorde pannkaka , stack på träning ...... justja har en matteläxa till imrn jag nte pallar göra..... bra dag ?  haha diskuterade md andreas och william att en kundvagn inte är ett levande föremål oxå  , båda är lika dumma -.-


        bjuder på bilderna ...


 din hand kommer jag aldrig släppa  

Av Lampinen - 4 februari 2011 15:49


hej ,


sitte på skolan och väntar på att miras kvarsittning slutar ,

idag var vi och åt på brandstation :D (Y)

det var nått kött potatis och en asgod sås !! haha den så åt jag socker och blev fan typ askonstig ,  (hahahahahaha)

sen efter så hade jag engelska där vi egentligen skulle ha prov och glos

förhör men vi hann nte ha provet så det blev bara glosorna , detta e nog första gången jag har glömt TVÅ läxor på en vecka !! ;o jag känner mej inte precis skyldig elr nåt men asså ... a

nästa fredag blir det begravning ......


hittade ett gammalt block från typ förra terminen i skåpet som jag kollade igenom , och gissa vad , jag hittade massa grejer jag skrivit ner i det som jag faktiskt har letat ett tag ,


men aja ,


Presentation


Läs / följ / komentera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vad är bäst ?
 Drama
 Kärlek
 Komedi
 Action
 Skräck
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards