annalampinen

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

trasig pizza :(

Av Lampinen - 15 maj 2011 18:09

Som rubriken lyder så åt jag pizza idag,, och den gick sönder :((

men men , den smakade inte gott så jag åt bara halva .

veckan kommer nog att se ut såhär:


måndag: skola ;o träning i matfors

tisdag: skola , träning med MOF

onsdag: skola, löparträning hemma typ .

torsdag: idrott, träning ( run to the hills )

fredag: skola slutar sent, Tävling (Tour de medelpad etapp 1)

lördag: Tävling (Tour de medelpad etapp 2) , Polarlördag . 

söndag: Tävling (Tour de medelpad etapp 3)


___________________________________________________________________


ni får nån låt jag dampar just nu iaf :




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lampinen - 21 juni 2011 11:30

har bestämt att jag nu ska prova devote ett tag och se om den är bättre, så jag kommer inte att uppdatera här tills vidare. chek it out ! |                                                           
            |                                   ...

Av Lampinen - 21 juni 2011 11:30

Ska sluta blogga på bloggplatsen och prova www.devote.se ett tag nu , http://annalampinen.devote.se/  ...

:/

Av Lampinen - 12 juni 2011 21:24

mira har snarkat hos mig 2 dagar i rad nue ;) i lördags var vi på dyket och badade , det var grymt varmt i vattnet ! idag så har det bara varit en slapp dag så vi har suttid hemma och kollat på massa ghost whisperer program för vi letade efter ...

Av Lampinen - 10 juni 2011 09:13


nu har jag kommit hem , sov hos jennifer till idag med mira. Men jennifer skulle till stockholm astidigt så vi var tvungen att kliva upp 7:30 och hann inte fixa oss eller nåt.. så nu har jag sovit lite och hunnit starta datorn.. bloggar kanske me...

Av Lampinen - 8 juni 2011 21:08

nu har jag vare med mamma på birsta ocg handlat grejor till imorgon när det är skolavslutning , jag köpte lite kläder osv. Svarta jeans 150 kr Vero Moda Vita jeans 150 kr Vero Moda Kofta 199 kr Vero Moda T-shirt 59 kr Gina Tricot Tröja 59 ...

Presentation


Läs / följ / komentera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Vad är bäst ?
 Drama
 Kärlek
 Komedi
 Action
 Skräck
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards