annalampinen

Alla inlägg under maj 2011

Av Lampinen - 29 maj 2011 18:41

har nu fått en ny mobil eftersom att min andra pajade i fredags,,, inte kul..

men men , den nya e mkt bättre än den gammla iaf :)

de e en sony ericsson Hazel nåt..  

Av Lampinen - 26 maj 2011 11:30

sitter och kollar på Jameds Bond Tomorrow Never Dies -.-' (orkade nte leta nån bättre film) och äter glass medans jag väntar på att mira och jennifer ska komma..

men men , måste göra en innlämningsuppgift oxå om nån molekyl och atom för att jag fick IG på omprovet....


tävling ikväll,

Av Lampinen - 24 maj 2011 14:03

sitter i biblioteket, har matte om 10 minuter,, sista lektionen (Y)


Av Lampinen - 22 maj 2011 21:03

Nu är tour de medelpad slut.. gjorde illa foten ganska rejält så jag har 7kt omt i den just nu ....

´blir ingen träning imorgon för mamma tycker att jag ska vila upp foten tills MOF:s elitträning...

jag känner mig ganska nöjd med hur jag sprang men bara nästan... :/

idag vrickade jag foten rejält... men men , min placering blev iaf 10:a

ganska nöjd eftersom att det är första tävlingen i D14


Av Lampinen - 19 maj 2011 20:31

idag har jag vare p skolan,, vi hade idrott första lektionen , våran idrottslärare äger!

vi skulle gentligen ha prov men då ändrade hon sig så vi fick bara en extra genomgång (Y) men sen så slutade vi runt 15:30 och då åkte jag hem och gjorde mig i ordning eftersom att jag skulle till hulistugan och tävla sen, det gick inte såå bra men endå ganska bra. nu sitter jag här, och imorgon så ska jag tävla på alnön i tour de medelpad,, startar 18:45 tro jag de va.

men men , elin ska sova över efter tävlingen då :D


Av Lampinen - 15 maj 2011 18:09

Som rubriken lyder så åt jag pizza idag,, och den gick sönder :((

men men , den smakade inte gott så jag åt bara halva .

veckan kommer nog att se ut såhär:


måndag: skola ;o träning i matfors

tisdag: skola , träning med MOF

onsdag: skola, löparträning hemma typ .

torsdag: idrott, träning ( run to the hills )

fredag: skola slutar sent, Tävling (Tour de medelpad etapp 1)

lördag: Tävling (Tour de medelpad etapp 2) , Polarlördag . 

söndag: Tävling (Tour de medelpad etapp 3)


___________________________________________________________________


ni får nån låt jag dampar just nu iaf :




Av Lampinen - 15 maj 2011 00:40

fixade precis headern på bloggen !

hur blev den ? kommentera ! :)


__________________________________________________________


The piano keys are black and white

but they sound like a million colours in my mind...



Av Lampinen - 14 maj 2011 21:43

såg på erik saade ... hm.. a . vet nte ens hur man ska kommentera låten..


Elsa- Anna kom nu det är Erik Saade

Anna- Är de nu har ska hyperdampa

Elsa- JAAA!!

Anna-  -.-'


ehm... a.


Presentation


Läs / följ / komentera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Vad är bäst ?
 Drama
 Kärlek
 Komedi
 Action
 Skräck
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards