annalampinen

Alla inlägg under december 2010

Av Lampinen - 22 december 2010 16:47

Detta olika reklamfilmer är för att stoppa mobbning och det har www.friends.se en sida som stoppar mobbning gjort, alla har visats på tv nån gång och friends har även gjort reklamfilmer md kent, dom har gjort en musikvideo med Darin,

jag gillar dom här filmerna även om dom inte är långa så visar dom starka budskap ( elr nåt sånt )


ehm..... aa

stoppa mobbning ! :D


Av Lampinen - 22 december 2010 12:58

 

Jag hatar hostmedicin !!

 

 

Av Lampinen - 18 december 2010 19:59

Hej alla osociala !


Nu var det så att jag nte var på skolan i fredags för att jag var sjuk , det var så att jag vaknade halv 6 på fredags morgon och hade då klivit upp klockan tre och gått för att dricka vatten -.-'

Jag mådde skit och hade huvudvärk,skakade och frös medans jag låg under världens värmaste täcke !

Så jag var hemma , jag hade hur jävla ont i huvet som helst och kunde knappt stå upp utan att svaja och måste sätta mej igen , så det gick inte så bra att göra lunch precis......

idag så skulle elsa ha 'kalas' och jag vene hur mkt hon fyller dårå men men , jag har haft asont i huvet och mått skit , vaknade vid 8 och satte mej d och kollade på tv , hittade inget bra så det fick bli jonsson och pipen på barnkanalen :P

mår bajsigt illa och är dö trött och palla inte gö nåt typ , men tillslut hamnade jag i duschen och efter det kände jag mig iallafall renare ;) (Y)



men men , hejdå

Av Lampinen - 14 december 2010 20:11

När jag gick in på youtube så hittade jag denna låt på framsidan elr hur man nu ska säga det , kollade/ lyssnade ocg gilla den ;) (Y)

hon e jättebra och hon har tydligen gjort många , ska kolla dom nu



Av Lampinen - 11 december 2010 11:56

Av Lampinen - 11 december 2010 11:18

Hej ,

Nu har jag blivit förkyld dårå.... (fan)

Men jag ska nog kanske endå följa med mamma på birsta eftersom jag inte kan åka på himla som jag ville ,,,

Igår så var jag hos mina kusiner på kvällen , Såg idol , tyckte Minnah skulle vinna ;)

Ehm.... a

nån som har gjort sin önskelista än då ?

hehe , det har jag gjort , det blev inte så mkt på den i år.....

ååå , nu blev jag sugen på glass. (Y)

aja , ska nog hitta på någet nu ,


Herrå ;)

Av Lampinen - 8 december 2010 19:01

Bra låt:

My first kiss - 3OH!3


Av Lampinen - 8 december 2010 18:38

tjabatjenahallå


Idag började jag 8.55 och hade svenska , jag skulle redovisa om en sak och ja.... hm det gick sådär , hon sa aefter jag hade redovisat att man skulle försöka att inte säga typ och att inte andvända asså .... hehe *host*

efter svenskan när jag stod vid mitt skåp skärde jag men PÅ skåpen -.-' så det började blöda as mycket , så jag och wiliam gick till skolsköterska som nte var där så vi frågade skolkuratorn i rummet brevis , hehe , jag fick ett plåster och sen var den saken klar.

Vi hade matteprov idag , det gick om jag ska säga det rakt ut SKIT , jag kunde typ ingenting och skrev typ 100000 fel -.-' och sen när vi hade lämmnat in papperen så skulle våran mattelärare gå igenom dom och jag fatta nada av vad han snackade om , men så är de väll om man har en amerikansk lärare eller vad han nu e .

Vi slutade 15.20 och då var jag med Alma.

Sen skulle hon hem och då hamnade jag här , till middag har jag ätit parisare , jag har ont i magen nu ....

Men jag är ändå lite nöjd för jag fick VG på idrottsprovet och MVG- på spanskan (a)


aja , bajsapåerdå

Presentation


Läs / följ / komentera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Vad är bäst ?
 Drama
 Kärlek
 Komedi
 Action
 Skräck
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards