annalampinen

Alla inlägg under januari 2011

Av Lampinen - 30 januari 2011 21:19

Har inget att gö så ni får ett litet inlägg , och eftersom att jag nu har överfört bilderna från kameran så få ni en bild md ;)

ja asså nu lyssnar jag på gubben i lådan för de va den nu på spotify :')

nä men asså jag har inget att gö och imrn har jag dans...


    

Av Lampinen - 30 januari 2011 19:23


Dageeen 3 :

 

åtta sätt att vinna mitt hjärta ? jorå bra fråga där , asså jag hoppar den , kommer fan nte på ett piss ;o 

 

dag 4 : ( hihi )

 

asså vad e detta för skit ? ;o

jag tänker på mkt , men aja

 

1. döden

2. träningar

3. vänner

4. skola (raster)

5. att jag hatar matte -.-'

6. låtar

7. hur mkt som helst

 

min sista komentar e BAJS , det fr vara dagens ord ;)

 

Av Lampinen - 29 januari 2011 19:20

Idag så vaknade jag runt 10 , kolla på nån skit film medans mamma och pappa och elsa var på nån tävling i stöde , palla nte följa med,, men men , när dom kom hem så gjorde jag mej i ordning samtidigt som jag hade hittat en ganska bra film , för er som undrar så var det 'the proposal' , men sen vid 14:50 så var jag klar och skulle sticka till hulistugan för att vi skulle typ prata lite om det som hade hänt och äta middag ;) det blev pizza från bite line , Hanna hade beställt och när jag skulle gå dit så kom bilen ;) men sen när det var typ 150 meter kvar så blåste det som fan så jag var nära att halka för det va ashalt ! ;o men sen så typ var vi där 1 timme ungefär , det var kul att vi typ samlade osv , för senast alla var samlade var typ i sommras ,, men men , nu sitter jag på mitt rum och jag upptäckte i veckan att jag lättare tänker på saker när jag sitter på min matta så .. hm.... a jag gö de typ nu ;)


men men ,

Av Lampinen - 29 januari 2011 19:05

 

Dag 2 :

 

Nio saker om mig själv :

 

1: ÄLSKAR choklad

2: är mörkblond

3: har inte så bra självförtroende

4: hatar mitt hår

5: orienterar

6: gillar regn

7: har aldrig flygit flygplan

8: uppskattar böcker

9: gillar nte 7up

 

 

Av Lampinen - 26 januari 2011 21:12

Dag 1:


tio saker jag vill göra inan jag dör ? hmmmm..... bra fråga


1. åka till NY

2. åka på en europa resa 

3. skriva en självbiografi

4. vandra på den kinesiska muren

5. vara i paris

6. åka till toscana och besöka volterra ( jo det finns )

7. bli läkare eller nåt

8. leva ett bra liv ( vem vill nte de ? )

9. bli gammal 

10. bli kär ,


asså allt kommer säkert inte hända men jag hoppas på det mesta...

Av Lampinen - 26 januari 2011 20:51

Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör

Dag två: Nio saker om dig själv

Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta

Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på

Dag fem: Sex vänner du aldrig kan vara utan
Dag sex: Fem saker du skulle vilja göra
Dag sju: Fyra avtändande saker
Dag åtta: Tre tändande saker
Dag nio: Två favoritlåtar
Dag tio: En bekännelse



tips: gilla nte mattelöxor >,<

Av Lampinen - 24 januari 2011 19:14


Tjenixen ,


sitter och gör en matteläxa man tydligen hade tills på onsdag och imrn hinner jag nte gö den >,< fatta nte ett piss ,,,

Jag och Mira gifte oss igen idag ( tredje gången gilt ) eum ... Det slutade med att william som skulle vara best man fick blir präst ;) (Y)

Va md mira efter skolan , vi va litte flummiga och sen stog vi på trottoaren på varsin sida om vägen och då kom en traktor och skvätte nått slask elr nåt på mira och då började vi typ asgarva och ahahahah ! det va typ askul och sen gick vi hem till henne och åt glass och såg på true blood , Imorgon så äre de nån pyjamaday på skolan när man ska gå typ runt i pyjamas om man vill och ehm .... njaa , det blir mjukisbyxor före mej ;)

Sen efter ska jag på biblioteket med mira vene varför men men , efter maten så äre det träning och då får vi se vad man tvingar dom att göra , hehe , intevaller kanske , haha , ne det skulle va taskigt , men men  , man får hoppas att det blir en hyfsat bar vecka i allafall , nu när Per är borta får vi se vad som även händer i vår ,,,



Av Lampinen - 22 januari 2011 16:01

 

R.I.P min tränare Per Lang

 

han har hjälpt mej väldigt mycket inom orienteringen , han har fått mej att börja träna , visa vad jag kan och ta större och svårare beslut .

han har hjälpt mej i både skog och mark , han har peppat mej och sagt när jag bommat att det inte gör något och att man bara ska fortsätta frammåt ,

Han har inte bara hjälpt mej utan även hela Selånger SOK och VK Uvarna .

Han har fått mej att tävla på större tävlingar och  få bättre självförtroende innom tävlingar ,

Det är med sorg hela klubben fick veta att han dog .. 

 

denhär låten gillar jag faktiskt mer och mer : 

 

  

Presentation


Läs / följ / komentera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vad är bäst ?
 Drama
 Kärlek
 Komedi
 Action
 Skräck
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards