annalampinen

Alla inlägg under april 2011

Av Lampinen - 29 april 2011 12:26

Sov hos Mira idag, MOlly sov också där (Y) .

först va vi på birsta med jennifer, linnea och lina och mira köpte ett par mjukisbyxor, sen så åkte vi hem till molly för hon skulle på träning och då åkte först jag och mira hem till henne och sen till mollys träning. Sedan så gick vi till katten (coop) för att köpa chips osv till kvällen men vi hittade typ inget så vi gick ännu längre till kissemissen(ica) och köpte typ chips, dipp,två chockladkakor och en dricka. men vi har typ asmkt kvar sen vi köpte det men,,a.

sen så typ vid halv två så somnade mira för hon hade ont i huvet och då låg jag och molly och pratade till typ tre elr nåt... m.

Idag ska jag va md mira och molly tro jag vne riktigt så.. a . vi hittar väll på nåt.. :)

 

 

 

 

 

Av Lampinen - 12 april 2011 10:45

Har astråkigt, ont i halsen och vill att folk ska svara på sms -.-'



Av Lampinen - 12 april 2011 10:12

okej nu har jag varit sjuk typ asmke och nu vill jag faktiskt på skolan -.-'

klockan är typ 10:14 och jag sitter och kollar på the orphan på Canal+Action... såg den i söndags md Mira så den börjar bli ganska dryg....

Jag skulle egentligen gå på skolan idag men sen mamma ba när du har hostat hela natten så jag får inte gå... och sen så missar jag avslutningen ikväll men men..

tro jag ska fixa mig osv nu , bara för att jag e sjuk orkar jag nte se ut som 7 svåra år....

har bildbrist så ni får världens gammlaste...


        

Av Lampinen - 11 april 2011 17:17

-är sjukis idag -


ska på läger på lördag- söndag (Y)

missade dt förra året så.. a



Av Lampinen - 11 april 2011 17:13

fattar nte varför alla snackar skit och ljuger hela tiden, en säger en sak och en annan en helt annan sak.

Av Lampinen - 3 april 2011 20:32

var på bio md mira idag, vi såg hur många lingon finns det i världen , den va bra (Y) hehe mira började gråta i slutet oooch efter filmen så skulle jag hem och missade precis bussen så jag fick vänta en halvtimme ,, men så gåre

men när jag kom hem var jag tvungen att skriva klart uppsattsen som ska in imrn .. det kallar man för pain in the ass... -.-'

men.. a.


Gustav älskar dig 7kt mke !

vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig

du är en ängel från ovan


 

ni får en låt som jag har dampat i år nu , älskar den (L)


.... och några till


Av Lampinen - 1 april 2011 10:11

Jag vet att jag har haft en dålig uppdatering på bloggen men jag ska försöka blogga mer , men men ,

igår var jag med mira och william , och sen så efter maten var jag och mira på stan och träffade Emilia, Angelica och Emma .  vi gjorde en konstig video på torget .

sen så skulle jag och mira kanske på himla idag men sen kude vi inte på jag ska va md hos henne idag istället , (Y)

Presentation


Läs / följ / komentera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Vad är bäst ?
 Drama
 Kärlek
 Komedi
 Action
 Skräck
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards