annalampinen

Alla inlägg under september 2010

Av Lampinen - 29 september 2010 20:43


Haj !


Igår körde vi jagade på träningen och efteråk så visade de sej att vi hade sprungit 7 KM !

aja idag var man på skolan ... sämst ... efter skolan var jag md mira och vi var hos mejj , hahah ! näe men hon hjälpte mejj att lista ut vad jah skulle ha imrn när de e team day ! jag ska ha min orienteringströja och ett par thights tro jag ;) Har jag tur kanske det blir några bilder :D (Y'


Det blir nog nte så mke längre idag  faktist men see yah !



      

Blir gammla bilder sen augusti nån gång ;)



Av Lampinen - 27 september 2010 20:42


chacha !


 i helgen har jag tävlat och därför inte kunat skriva nåt, första dan kom jag trea men råkade ta en extra kontroll och andra dan var det den staffet , hahah  ! näe men jag missade den sissta kontrollen och det blev skit... fast jag va nte den enda som missade så de va ju tur då.

jag och elin har kommit på vad vi ska vara på daladubbeln om några veckor , hahah ! vi ska va Viktoria och Daniel på deras bröllop xD , jag ska va viktoria så jag hoppas att jag får till en bra klänning som jag kan springa i .

Idag s började jag kl , 08;35  och det började med att vi fick sitta i gympasalen och höra några personer typ prata om varför jusst dom borde vara 'precident' i elevrådet , sen hade jag engelska där vi typ ska skriva en 'comic strip' (serie) om en bok vi håller på och läser i klassen . Efter det hade jag social science (SO) där vi pratade om vad historia var , sen vra det lunch, det var stuvade mackaronder och köttbullar, samt potatis och korv, korven såg ut som fingrar .... ush !

Sen hade vi science (NO) i halvklass där vi typ skulle forska om mossa -.-' men som 'tur' var så kom ett bi in så vi typ först försökte få ut det och sen slutade det md att vi fick döda det, sen hade jag matte i halvklass där vi typ först gick igenom algebra innan vi fick spela spel , jag spelade YTAZY md Alma men det fattades en tärning .... Sen efter akolan var jag md jennifer och mira. Inann jag åkte hem och nu sitter jag här medans ingen e typ social ..



Hejdå



            


Av Lampinen - 26 september 2010 16:31


Hallå !


Nu har jag nte skrivit på ett tag men här kommer det ett inlägg iaf...

Igår var jag på DM vid sjukhuset och jag kom trea -.-' inte så bra men.. jag van ett paraply ...  Sen kom jag och Elin på vad vi ska vara på dala dubbeln, Hahah !  det är lite konstigt men det kommer att bli kul att få springa i iaf .... ;D

Idag var det en stafett vid sjukhuset , inte bra ... jag missade en kontroll så jag blev 'ej godkänd'  -.-  Hahah ! men jag var inte den enda i laget som missade en kontroll . Efter tävlingen så åkte jag hem och såg en film som hette 'the box' den var jättebra men ett konstigt slut ..


Ha de gött .

Av Lampinen - 22 september 2010 18:24

Hej ! :)


Idag så började jag kl 09;00 och jag och elin skulle ta bussen som går 08;34 .

Heh... det gick inte så bra... mamma fick stjutsa oss till hållplatsen för att vi skulle hinna . Men det gjorde vi ! (Y)

Efter skolan var jag med My hemma hos henne ;D och vi spelade GTA och kokade mackaroner och stekte korv , sen skulle jag hem och äta middag och det blev spageti (stavning) och köttfärssås . På fredag har vi prov i NO och jag fattar snart allt tror jag .


Har lite bildbrist så det kommer en gammal ;)


Hejdå .


    

Av Lampinen - 20 september 2010 19:10

Nu sitter jag här efter en middag som bestod av ris och kyckling, hm .... a nu hoppas man att nån e social . Jag har får en låt på hjärnan ! ;( och den e sådär men den funkar ;D

Mirakel : Sussie Tapper

Av Lampinen - 20 september 2010 17:15

Hellu


Jusst nu försöker jag att laga/koka ris..... det går inte så bra... nyss kokade det över och jag vet ej vad jag ska göra !! :O

Idag hade vi en kort dag ( till 13:15 ) för det är A-vecka . Så först hade vi clas meeting innan vi hade engelska och där efter social science (stavning) sen hade vi lunch innan vi hade spanska .... Efter det så gick jag hem och ingen var typ social -.-' men jag skulle vara med Alicia men då kunde inte hon så nu sitter man och dryga igen    .   


Gissa vad ! riset blev jusst klart ! ;D fast det e nog inte sååå himla bra men iaf...



Här kommer lite bloggar jag tyker ni ska läsa


1: elinborgstrom.bloggplatsen.se

2: apmf.bloggplatsen.se

3: almalindfors.bloggplatsen.se

4: juliakaldensjo.blogg.se


läs och njut ;)


Hejdå


 



  


Av Lampinen - 18 september 2010 21:28

Hej


Idag var man på birsta med mamma .

Jag  köpte en kofta som jag har velat ha och ett linne på gina tricot . Jag köpte även en tub-halsduk och ett skrivblock . Sen var man på ö & b där jag såg min mentor.... Sen när jag kom hem tänkte jag nörda filmer men det blen inte så....



Av Lampinen - 17 september 2010 18:27


Nu sitter jag här med Alma hos henne. vi slutade kl 14:25 och då gick jag och Alma på stan, Alma köpte en tub halsduuk, ett linne och ett antekningsblock och lite godis ;)

själv köpte jag inget utom godis då . Men  jag ska spara till 25; manna för då ska jag tävla i utkanten av stockholm så då hinner man kanske shoppa .

imorgpn ska man på birsta md mamma och kanske köpa ett gina linne och en kofta (hoppas)


Hejdå


Presentation


Läs / följ / komentera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Omröstning

Vad är bäst ?
 Drama
 Kärlek
 Komedi
 Action
 Skräck
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards